Počet záznamov: 1  

Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny

  1. SYS0247683
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629100725.3
    035
      
    $a 101590 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180913a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny $f Martin Hudec
    330
      
    $a Vplyv ekonomických faktorov na spotrebiteľské správanie. Vývoj spotrebiteľského správania v krajinách V4 - od racionalite k realite.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247652 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 19, č. 1 (2018), s. 58-66 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2018
    541
    1-
    $a Homo Economicus in the Context of Consumer Behavior of Households in the Visegrad Group
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005856 $a spotreba domácností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001736 $a dlhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006846 $a úspory
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180913 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.