Počet záznamov: 1  

Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values

  1. SYS0247994
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083703.1
    017
    70
    $a 10.1007/978-3-319-76288-3_4 $2 DOI
    035
      
    $a 75230 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181001d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values $f Katarína Petrovčíková, František Sudzina
    330
      
    $a Teória spotreby hodnôt (TCV) sa používa v literatúre o prijímaní mobilných zariadení neúmerne častejšie ako v iných oblastiach. Avšak prakticky všetky štúdie TCV zamerané na smartfóny sú kvalitatívne. Cieľom predloženého výskumu je navrhnúť faktory, ktoré by sa neskôr mohli použiť pre kvantitatívne štúdie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247933 $1 010 $a 978-3-319-76287-6 $1 010 $a 978-3-319-76287-6 $1 011 $a 2364-5067 $1 200 1 $a Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics $b elektronický zdroj $e Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology $f Editors: Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can $g Reviewers: Sagi Akron, Ahmet Faruk Aysan, Mehmet Huseyin Bilgin $v Pp. 53-62 online $1 210 $a Cham $c Springer $d 2018 $1 215 $a online 360 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072689 $a Bilgin $b Mehmet Huseyin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072690 $a Danis $b Hakan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072691 $a Demir $b Ender $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072692 $a Can $b Ugur $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072693 $a Akron $b Sagi $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072694 $a Aysan $b Ahmet Faruk $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072695 $a Bilgin $b Mehmet Huseyin $4 675 $1 710 12 $a Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics $b Eurasia Business and Economics Society Conference EBES $d 21. $e Budapest, Hungary $f 12.-14.1.2017
    541
    1-
    $a Prijatie inteligentných telefónov: návrh faktorov v rámci teórie spotrebiteľských hodnôt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006440 $a telefón
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082892 $a technológie inteligentné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005834 $a hodnota trhová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002314 $a hodnota tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044861 $a analýza kvalitatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $p EUBPHFKOP $9 90 $f 1977- $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068446 $a Sudzina $b František $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181001 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.