Počet záznamov: 1  

Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike

  1. SYS0248288
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20181016090319.1
    100
      
    $a 20181016a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike $f Michal Orosz, David Říha
    330
      
    $a Definície shopper marketingu. Shopper marketing verzus tradičný marketing. Benefity shopper marketingu. Procter & Gamble v spojení s olympijskými hrami. Shopper marketingová kampaň "Ďakujem mami" 2018. Vplyv shopper marketingu na predaj.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248271 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 3 (2018), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006582 $a tovar spotrebný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072790 $a Orosz $b Michal $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181016 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.