Počet záznamov: 1  

Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky

  1. SYS0248290
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20181016094227.4
    100
      
    $a 20181016a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Význam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248271 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002861 $a kontrakty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181016 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.