Počet záznamov: 1
Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky
SYS 0248290 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20181016094227.4 100 $a 20181016a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky $f Dušan Pavlů 330 $a Význam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248271 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002861 $a kontrakty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181016 $g AACR2
Počet záznamov: 1