Počet záznamov: 1
Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie
SYS 0248325 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20181017101949.4 100 $a 20181017d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie $d Perception of Female Body in Advertising by Middle and Late Adolescents $f Ivana Bulanda, Ivana Dubovická 330 $a Vymedzenie adolescencie, resp. obdobia dospievania. Vnímanie expozície ženského tela v audiovizuálnej reklame adolescentmi v segmente žien. Hypotézy výskum. Výskumná metóda a výskumný súbor. Výsledky výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248230 $1 010 $a 978-80-558-1315-8 $1 200 1 $a Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko, $f editori: Zuzana Schlosserová, Iveta Balážiová $g recenzenti: Katarína Fichnová, Dagmar Inštitorisová, Milan Džupina ...[et al.] $v S. 23-30 $1 210 $a Nitra $c Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 59 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072774 $a Schlosserová $b Zuzana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072775 $a Balážiová $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0062321 $a Fichnová $b Katarína $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072776 $a Inštitorisová $b Dagmar $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049917 $a Džupina $b Milan $4 675 $1 710 12 $a Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie $b vedecko-odborný seminár $d 7. $e Nitra, Slovensko $f 4.12.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 700 -1
$3 eu_un_auth*0072793 $a Bulanda $b Ivana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0043883 $a Dubovická $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181017 $g AACR2
Počet záznamov: 1