Počet záznamov: 1  

Impulzívny tovar musí padnúť do oka

  1. SYS0248503
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200305092820.2
    100
      
    $a 20181025a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Impulzívny tovar musí padnúť do oka $f Kristína Raševová
    330
      
    $a Fenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248456 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007607 $a zóny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181025 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.