Počet záznamov: 1
Najskôr recenzia, potom nákup
SYS 0248590 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20181105135130.7 100 $a 20181105a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Najskôr recenzia, potom nákup 330 $a Podľa najnovších prieskumov vyplynulo, že viac ako polovica zákazníkov si prečíta recenziu a na jej základe sa potom rozhodne pre nákup. Recenzie teda zohrávajú pri nákupnom rozhodovaní významnú úlohu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248535 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 5 (2018), s. 4 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005872 $a spoľahlivosť výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181105 $g AACR2
Počet záznamov: 1