Počet záznamov: 1  

Úvod

  1. SYS0248669
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220922103338.2
    035
      
    $a 82544 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úvod $f Pavol Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248588 $1 010 $a 978-80-225-4541-9 $1 200 1 $a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 7 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 119 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.