Počet záznamov: 1
Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa
SYS 0248672 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073957.9 035 $a 82546 $2 CREPC2 100 $a 20181107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa $d <The> Changes in the Current Consumer Buying Decision Process $f Pavol Kita 301 $a VEGA 1/0066/18 330 $a Úspešná marketingová orientácia na trhu. Vplyv marketingového prostredia na zmeny spotrebiteľského správania. Model nákupného procesu. Charakteristika jednotlivých komponentov nákupu spotrebiteľa. Proces nákupného rozhodnutia spotrebiteľa. Vplyv informačných a komunikačných technológií na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248588 $1 010 $a 978-80-225-4541-9 $1 200 1 $a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 9-24 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 119 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1