Počet záznamov: 1
Nové trendy spotrebiteľského správania
SYS 0248674 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073957.9 035 $a 82550 $2 CREPC2 100 $a 20181107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové trendy spotrebiteľského správania $d New Trends in Consumer Behavior $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0066/18 330 $a Nákupné správanie spotrebiteľov podľa vybraných autorov. Dôležitosť skúmania spotrebiteľského správania. Analýza vybraných faktorov spotrebiteľského správania. Prognózované trendy spotrebiteľského správania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248588 $1 010 $a 978-80-225-4541-9 $1 200 1 $a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 25-35 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 119 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005974 $a starostlivosť o zdravie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1