Počet záznamov: 1  

Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov

  1. SYS0248698
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220802125020.1
    035
      
    $a 82562 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov $d <The> Macrotendences in Consumption and in Purchasing Behavior of Customers $f Jaroslav Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    330
      
    $a Vplyv procesov globalizácie a internacionalizácie globálnej ekonomiky na nákupné správanie spotrebiteľov. Pochopenie nákupného správania spotrebiteľov ako hlavný cieľ každého podniku orientovaného na zákazníka. Rozlišovanie medzi módou, tendenciami a makrotendenciami. Desať globálnych tendencií v spotrebiteľskom prostredí podľa štúdie Euromonitor International.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248588 $1 010 $a 978-80-225-4541-9 $1 200 1 $a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 61-72 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 119 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001305 $a bohatí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001472 $a chudobní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007526 $a zmeny klimatické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005857 $a starnutie populácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003353 $a migrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.