Počet záznamov: 1
Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie
SYS 0248701 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073958.2 035 $a 82572 $2 CREPC2 100 $a 20181107d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie $d Factors of Purchasing Healthy Foods As a Starting Point of Marketing Communication $f Marta Pavliková, Lukáš Zendulka 301 $a VEGA 1/0066/18 330 $a Významné trendy v súčasnosti ako rýchle zmeny v stravovaní a v životnom štýle. Zjednocovanie stravovacích návykov. Vnímanie dôležitosti kvality a bezpečnosti konzumovaných potravín. Faktory ovplyvňujúce nákup zdravých potravín. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislavskom kraji. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248588 $1 010 $a 978-80-225-4541-9 $1 200 1 $a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 83-97 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 119 s. [6 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 700 -1
$3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0042898 $a Zendulka $b Lukáš $4 070 $9 50 $f 1989- 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1