Počet záznamov: 1  

Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu

  1. SYS0248847
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073959.5
    035
      
    $a 84440 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181113a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu $f Iveta Kufelová
    301
      
    $a VEGA 1/0368/18
    301
      
    $a VEGA V-17-116-00
    330
      
    $a Metódy cenotvorby v marketingovom výskume. Nepriame metódy cenotvorby – metóda Gabor-Granger. Van Westedorp modely cenovej citlivosti . Rozšírený model pravdepodobnosti podľa Van Westendorpa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248834 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 15, č. 2 (2018), s. 33-42 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Pricing Models Gabor Granger and Van Westendorp in Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003400 $a modely cenové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1970- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.