Počet záznamov: 1
Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu
SYS 0248847 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073959.5 035 $a 84440 $2 CREPC2 100 $a 20181113a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu $f Iveta Kufelová 301 $a VEGA 1/0368/18 301 $a VEGA V-17-116-00 330 $a Metódy cenotvorby v marketingovom výskume. Nepriame metódy cenotvorby – metóda Gabor-Granger. Van Westedorp modely cenovej citlivosti . Rozšírený model pravdepodobnosti podľa Van Westendorpa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248834 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 15, č. 2 (2018), s. 33-42 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Pricing Models Gabor Granger and Van Westendorp in Marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003400 $a modely cenové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1970- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181113 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1