Počet záznamov: 1  

Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj

  1. SYS0249020
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074000.5
    035
      
    $a 87912 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181121d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj $d Digital and Social Tools in Business Transformation and Their Impact on Sales $f Mária Szivósová
    330
      
    $a Digitalizácia spoločnosti - predpoklady úspechu. Prístup na internet a širokopásmové internetové pripojenie domácností EÚ (2007-2017). Digitálne marketingové prostredie. Vyhľadávací marketing - SEM (Search Engine Marketing). Partnerský marketing – Affiliate Marketing. Charakteristika a možnosti využívania ďalších nástrojov digitálneho marketingu: bannery, blogy, siete sociálne, Live Stream, Facebook, e-mail marketing, You Tube.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248748 $1 010 $a 978-80-89962-14-3 $1 010 $a 978-80-89962-14-3 $1 200 1 $a AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník - 18. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná Fakultou hospodárskej informatiky EU v Bratislave a Slovenskou spoločnosťou pre hospodársku informatiku, 25.–26. október 2018, Bratislava $e pri príležitosti 50. výročia založenia Fakulty hospodárskej informatiky $d AIESA – Building of Society Based on Knowledge: Proceedings of 18th International Scientific Conference organized by Faculty of Economic Informatics and Slovak Society for Economic Informatics, October 25–26, 2018, Bratislava $f zostavovateľ/editor: Eva Čerteková $v S. 91-102 online $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 501 s. [26,13 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072937 $a Čerteková $b Eva $4 220 $1 710 12 $a AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 18. $e Bratislava, Slovensko $f 25.-26.10.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001796 $a domácnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048885 $a Szivósová $b Mária $p EUBFHIKAI $4 070 $9 100 $f 1958- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.