Počet záznamov: 1
Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie
SYS 0249188 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083709.4 035 $a 86943 $2 CREPC2 100 $a 20181127d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a BG 200 1-
$a Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie $f Ľubica Knošková 301 $a VEGA 1/0543/18 330 $a Vnímanie regionálnych produktov. Identifikácia záujmu o regionálne výrobky z Podpoľania. Najvýhodnejšia forma predaja v regiónoch a identifikácia potenciálnych domácich výrobkov pre regionálny branding. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249062 $1 010 $a 978-954-21-0977-8 $1 200 1 $a Commodity Science - Traditions and Actuality $b elektronický zdroj $e Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018 $d Stokovednata nauka - Tradiciji i aktualnost, trinadeseta naučna konferencija, Varna, 18 - 19 oktomvri 2018 g. $v S. 172-179 $1 210 $a Varna $c Nauka i ikonomika $d 2018 $1 215 $a online 396 s. $1 710 12 $a Commodity Science - Traditions and Actuality $b International Scientific Conference $d 13. $e Varna, Bulgaria $f 18.-19.10.2018 541 1-
$a Spotrebiteľské vnímanie regionálnych výrobkov: prípad Regionálny produkt Podpoľanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 610 1-
$a Podpoľanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004941 $a prieskum dopytu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005055 $a produkt regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1965- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181127 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1