Počet záznamov: 1  

The Birth of American Advertising

  1. SYS0249236
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20181129101713.4
    100
      
    $a 20181129a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Birth of American Advertising $f Dáša Mendelová
    330
      
    $a Vývoj reklamy v kontexte spoločenských zmien v USA. Poukázanie na to ako reklama reagovala na niektoré historické udalosti a dôležité sociálne, ekonomické, politické alebo kultúrne zmeny v USA. Štúdia je založená na koncepte štyroch kľúčových okamihov v histórii reklamy, ktoré sú definované podľa Holma.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0249231 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 4-19 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2018
    541
    1-
    $a Zrodenie americkej reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001071 $a Amerika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007529 $a zmeny štruktúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0066221 $a Mendelová $b Dáša $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.