Počet záznamov: 1
The Birth of American Advertising
SYS 0249236 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20181129101713.4 100 $a 20181129a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Birth of American Advertising $f Dáša Mendelová 330 $a Vývoj reklamy v kontexte spoločenských zmien v USA. Poukázanie na to ako reklama reagovala na niektoré historické udalosti a dôležité sociálne, ekonomické, politické alebo kultúrne zmeny v USA. Štúdia je založená na koncepte štyroch kľúčových okamihov v histórii reklamy, ktoré sú definované podľa Holma. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249231 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 4-19 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2018 541 1-
$a Zrodenie americkej reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001071 $a Amerika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007529 $a zmeny štruktúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0066221 $a Mendelová $b Dáša $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1