Počet záznamov: 1
Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes
SYS 0249238 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20181129103546.8 100 $a 20181129a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes $f Ondřej Roubal 330 $a Spotrebiteľská kultúra v ére neskorej modernity prechádza dynamickými zmenami globálneho významu. Jedným z kľúčových atribútov týchto zmien predstavujú rastúca ponuka príležitostí a tiež kvantitatívnych objemov rôznych možností produktu. Tento znak takzvanej "spotrebiteľskej spoločnosti" je však značne ambivalentný. Uvedená dvojznačnosť je dobre viditeľná najmä na dvoch rôznych adaptačných stratégiách spotrebiteľskej voľby, ktoré vytvárajú skupiny maximalizátorov a spokojných používateľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249231 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 38-55 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2018 541 1-
$a Maximalizátory a vyhovujúce zmeny v zmenách spotrebiteľskej kultúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005872 $a spoľahlivosť výrobkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0048832 $a Roubal $b Ondřej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1