Počet záznamov: 1
Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities
SYS 0249242 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210218130346.1 100 $a 20181129a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities $f Zdenka Kádeková, Mária Holienčinová 330 $a Sociálné médiá získavajú postupne oveľa väčší vplyv ako internet. Názory, ktoré prezentujú, majú silný vplyv na ľudí, najmä na mladú generáciu. Môžeme ich označiť za moderný fenomén, ktorý v posledných rokoch zaznamenal obrovské zvýšenie spolupráce s marketingovými agentúrami.Ľudia sledujú sociálne siete, aby nepremeškali ich obsah a marketingoví stratégovia sa snažia získať od nich recenzie a odporúčania a rozširovať tak vplyv a povedomie pre svoje značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249231 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 90-105 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2018 541 1-
$a Influencer Marketing ako moderný fenomén vytvorenia novej hranice virtuálnych príležitostí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0045033 $a Kádeková $b Zdenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073122 $a Holienčinová $b Mária $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1