Počet záznamov: 1
Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?
SYS 0249243 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20181129114429.1 100 $a 20181129a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Data Envelopment Analysis – <A> Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing? $f Michal Lukáč, Jaroslav Mihalik 330 $a Využitie analýzy obaľovania dát ako model hodnotenia efektívnosti marketingovej komunikácie v rámci múzeí. Inšpirácia výrobnou ekonomikou, z ktorej bola vybratá štatistická metóda a uvedená analýza obaľovania dát. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249231 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 106-117 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2018 541 1-
$a Analýza obaľovania dát - kľúč k tajnej komore marketingu múzeí? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003510 $a múzeá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001959 $a ekonomika výroby 610 1-
$9 eu_un_auth*0057588 $a analýza obaľovania dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 700 -1
$3 eu_un_auth*0061081 $a Lukáč $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061880 $a Mihalik $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1