Počet záznamov: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku
SYS 0249579 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074007.4 035 $a 96897 $2 CREPC2 100 $a 20181214d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku $d Consumer Ethnocentrism in Slovakia $f Marián Čvirik 330 $a Vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na slovenských spotrebiteľov. Vzorka 204 respondentov - kvantitatívnym prístup prostredníctvom priamej distribúcie a online dotazník. Ako nástroj na meranie bola použitá modifikovaná verzia CETSCALE. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248507 $1 010 $a 978-80-225-4507-5 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 5-13 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 287 s. [14,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0070093 $a kupujúci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005795 $a sociológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181214 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1