Počet záznamov: 1
Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami
SYS 0249826 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190109100753.2 100 $a 20190107a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami $f Tomáš Kincl, Daria Gunina, Sabina Šuldová 330 $a Odozvu spotrebiteľa na reklamu ovplyvňuje viacero faktorov. Medzi najvýznamnejšie patria farby a emocionálne apely. Využitie farieb a emocionálych apelov sa môže líšiť v závislosti od toho, do ktorého odvetvia či produktovej skupiny ponúkaný produkt/služba patrí. Analýza výskumnej vzorky reklamných spotov vysielaných v Českej televízii v roku 2006. Výsledky naznačujú, že existujú štatisticky významné rozdiely vo využití emocionálnych apelov v reklamách na produkty patriacich do rôznych produktových skupín. Štatisticky významné sú aj rozdiely vo využití farieb na vyjadrenie rôznych emocionálnych apelov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249813 $1 011 $a 2464-7551 $1 200 1 $a Logos Polytechnikos $b elektronický zdroj $v Roč. 9, č. 3 (2018), s. 36-48 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2018 541 1-
$a Advertising on the Czech Market: Analysis of the Relationship between Emotional Appeals and Colours 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002087 $a farby 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0045709 $a Kincl $b Tomáš $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069252 $a Gunina $b Daria $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073256 $a Šuldová $b Sabina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1