Počet záznamov: 1  

Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti

  1. SYS0250039
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074013.4
    035
      
    $a 100261 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190110d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti $d Marketing Assets, Opportunities and Problems of Measuring Marketing Performance $f Dana Hrušovská, Katarína Grančičová
    301
      
    $a VEGA 1/0876/17
    330
      
    $a Meranie marketingovej výkonnosti sa v súčasnosti viac dostáva medzi priority manažérov a prestáva byť len doplnkovou činnosťou a postupne sa stáva konkurenčným faktorom. Charakteristika marketingových aktív, poukázanie na ich dôležitosť a význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik marketingové aktíva, akým spôsobom ich v podniku ohodnocujú a na prekážky pri meraní marketingovej výkonnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0249564 $1 010 $a 978-80-225-4536-5 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 $e zborník vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Miroslav Uhliar, Jakub Kintler $g vedeckí recenzenti: Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $v S. 455-464 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a online 1125 s. [56,20 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008087 $a Uhliar $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025397 $a Fetisovová $b Elena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003278 $a meranie produktivity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.