Počet záznamov: 1  

Praktiky využívané v súčasnej marketingovej komunikácii a komparácia ich evaluácie z pohľadu konečných zákazníkov v Slovenskej republike a v zahraničí

  1. SYS0250106
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104241.7
    100
      
    $a 20190114a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Praktiky využívané v súčasnej marketingovej komunikácii a komparácia ich evaluácie z pohľadu konečných zákazníkov v Slovenskej republike a v zahraničí $f Katarína Gubíniová, Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Lenka
    330
      
    $a Tradičné prístupy marketingového riadenia orientované na zákazníka boli od počiatku charakterizované uspokojovaním zákazníckych potrieb takým spôsobom, aby bol na jednej strane spokojný zákazník a na strane druhej, aby organizácia dosiahla stanovený stupeň ziskovosti. Hyperkonkurenčný trh, ktorý dnes funguje na úrovni národných a nadnárodných ekonomík je typický tým, že v snahe marketingových manažérov pri obsluhe trhov pribúda stále viac nekalých, neetických a zavádzajúcich praktík. Zavádzajúce, klamlivé a neetické prístupy marketingového manažmentu sa stali predmetom spoločenskej kritiky, pričom aj v akademickej sfére sa tento problém stáva postupne zreteľnejším. Vnímanie a hodnotenie marketingových aktivít v rámci marketingovej komunikácie zo strany konečných zákazníkov v podmienkach Slovenskej republiky (na základe reprezentatívneho prieskumu na vzorke 1 650 respondentov).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253062 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 3 (2018), s. 24-39 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Practices Used in Current Marketing Communication and Comparison of their Evaluation from the Point of view of Customers in the Slovak Republic and Abroad
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030923 $a Sloviaková $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.