Počet záznamov: 1  

Marketing Through Five Senses: on the Use of Sensory Marketing in Marketing Communications

  1. SYS0250113
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190415122336.4
    100
      
    $a 20190114a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing Through Five Senses: on the Use of Sensory Marketing in Marketing Communications $f Pavel Štrach
    330
      
    $a Marketingová komunikácia využívá zmyslové vnímanie príjemcov najmä pomocou vizuálnych a sluchových impulzov. Senzorický marketing je zameraný zvlášť na rozšírenie portfólia vnímaných vnemov o zapájaní ďaľších ľudských zmyslov: chuti, čuchu či hmatu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253062 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 3 (2018), s. 59-60 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Marketing piatich zmyslov: o využití senzorického marketingu v marketingovej komunikácii
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065286 $a Štrach $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.