Počet záznamov: 1
Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen
SYS 0250122 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074015.0 100 $a 20190114d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a ger $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen $f Susanne Schulze 301 $a VEGA 1/0100/13 (50%) 301 $a I-15-102-00 (50%) 330 $a Analýza úlohy podniku v lokálnom marketingu, najmä ako sa prispôsobuje lokálny marketing z pohľadu podniku a aké vznikajú výhody, nevýhody a tiež príležitosti a riziká (SWOT-analýza). Poukázanie na to, ako môže byť lokálny marketing zapojený do riadenia spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249564 $1 010 $a 978-80-225-4536-5 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 $e zborník vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Miroslav Uhliar, Jakub Kintler $g vedeckí recenzenti: Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $v S. 937-945 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a online 1125 s. [56,20 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008087 $a Uhliar $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025397 $a Fetisovová $b Elena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 541 1-
$a Lokálny marketing ako nástroj vedenia spoločnosti a vplyv významných udalostí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003633 $a nástroje riadenia 700 -1
$3 eu_un_auth*0072579 $a Schulze $b Susanne $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1981- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190114 $g AACR2 830 $a Externý doktorand nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1