Počet záznamov: 1
Byť verný sa oplatí
SYS 0250124 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200601131817.0 100 $a 20190114a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Byť verný sa oplatí $f Katarína Mikulcová 330 $a Každý predajca chce pritiahnuť zákazníka, ktorý bude pravidelne nakupovať tovary a služby. No motiváciu zákazníkov vznikli programy, ktoré ponúkajú rôzne benefity ako odmenu za vernosť. Výhody vernostného programu využíva čoraz viac Slovákov a ich počet pribúda. Podmienky, ako sa stať verným členom v konkrétnych spoločnostiach (Tesco, Ikea, Shell). Konkrétne príklady vernostného programu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249833 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 6 (2018), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 700 -1
$3 eu_un_auth*0061996 $a Mikulcová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190114 $g AACR2
Počet záznamov: 1