Počet záznamov: 1
Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic
SYS 0250138 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074015.2 035 $a 94887 $2 CREPC2 100 $a 20190115a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic $f Paulína Krnáčová, Martin Závodský 330 $a Súčasný stav využitia marketingových nástrojov orientovaných na spotrebiteľa na trhu s biopotravinam na Slovensku a v Českej republike. Návrh odporúčaní na ich zlepšenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250092 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 2 (2018), s. 194-207 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Zákaznícky orientovaný predaj, podporujúci organické potraviny na Slovensku a v Českej republike 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0044174 $a biopotraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $p EUBOBFKTK $4 070 $f 1983- $9 50 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0059453 $a Závodský $b Martin $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1