Počet záznamov: 1
The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity
SYS 0250441 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191008095706.4 100 $a 20190125a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d rus $d ukr 102 $a UA 200 1-
$a <The> Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity $f Renee B. Kim 330 $a Globalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250035 $1 011 $a 1993-6788 $1 200 1 $a Actual Problems of Economics $b elektronický zdroj $v No. 5-6 (2018), Pp. 33-43 $1 210 $a Kiev $c National Academy of Management $d 2018 541 1-
$a Vplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002628 $a Južná Kórea 700 -1
$3 eu_un_auth*0045017 $a Kim $b Renee B. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190125 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1