Počet záznamov: 1  

The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity

  1. SYS0250441
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191008095706.4
    100
      
    $a 20190125a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d rus $d ukr
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a <The> Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity $f Renee B. Kim
    330
      
    $a Globalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0250035 $1 011 $a 1993-6788 $1 200 1 $a Actual Problems of Economics $b elektronický zdroj $v No. 5-6 (2018), Pp. 33-43 $1 210 $a Kiev $c National Academy of Management $d 2018
    541
    1-
    $a Vplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002628 $a Južná Kórea
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045017 $a Kim $b Renee B. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190125 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.