Počet záznamov: 1
Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers
SYS 0250795 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190207115810.2 100 $a 20190207a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers $f Michal Tomčík, Pavel Rosenlacher 330 $a Rozsah komerčne orientovanej komunikácie v médiách a vo verejnom priestore. Hlavné zistenia čiastkových empirických prieskumov a kvalifikovaných odhadov, ktoré sa pokúsili odpovedať na výskumnú otázku objemov reklamných správ, ktorým čelí priemerný spotrebiteľ v jednom dni za posledných desať rokov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250617 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e international scientific journal $v Vol. 7, no. 2 (2018), pp. 162-174 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2018 541 1-
$a Počet inzerátov za deň a ich význam pre spotrebiteľov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002568 $a inzercia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002235 $a spoty reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0073487 $a Tomčík $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0058172 $a Rosenlacher $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190207 $g AACR2
Počet záznamov: 1