Počet záznamov: 1  

Cluster Analysis as a Tool for Evaluation of Faculties in Slovakia

  1. SYS0250928
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074025.5
    035
      
    $a 112852 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190212a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cluster Analysis as a Tool for Evaluation of Faculties in Slovakia $f Jozef Lukáč, Slavomíra Stašková, Marek Meheš
    301
      
    $a I-18-110-00
    330
      
    $a Základ klastrovej analýzy použitý pre fakultné skupiny univerzít na Slovensku s podobnými charakteristikami. Metóda vybratá pre aglomeračný proces bola metóda Ward, zatiaľ čo euklidovská vzdialenosť bola použitá pre určenie stupňa podobnosti skúmaných objektov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0250599 $1 011 $a 2585-8785 $1 200 1 $a Acta Oeconomica Cassoviensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal $v Vol. 11, no. 2 (2018), pp. 75-83 online $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2018
    541
    1-
    $a Klastrová analýza ako nástroj hodnotenia fakúlt na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001108 $a analýza zhluková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050013 $a fakulty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002319 $a hodnotenie pracoviska
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0039467 $a Lukáč $b Jozef $p EUBPHFKRP $4 070 $9 34 $f 1991- $q I $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0047155 $a Stašková $b Slavomíra $p EUBPHFKRP $4 070 $9 33 $f 1989- $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016914 $a Meheš $b Marek $p EUBPHFKRP $9 33 $4 070 $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190212 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.