Počet záznamov: 1
Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing
SYS 0251181 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802125413.3 035 $a 105200 $2 CREPC2 100 $a 20190220d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing $d <The> Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing $z eng $f Milan Oreský 330 $a Stručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251050 $1 010 $a 978-80-225-4566-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 143-156 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 204 s. [14.45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190220 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1