Počet záznamov: 1  

Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing

  1. SYS0251181
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220802125413.3
    035
      
    $a 105200 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190220d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing $d <The> Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing $z eng $f Milan Oreský
    330
      
    $a Stručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251050 $1 010 $a 978-80-225-4566-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 143-156 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 204 s. [14.45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190220 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.