Počet záznamov: 1  

Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií

  1. SYS0251201
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20210512131314.6
    100
      
    $a 20190220d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií $d Generational Differences in Terms of Labour Market and Mobile Applications $f Renáta Machová, Tibor Zsigmond
    330
      
    $a Generačný marketing. Spotrebiteľské správanie generácie X a generácie Y. Mobilný marketing. Prieskum spotrebiteľských zvyklostí generácie X (1965-1980) a Y (1981-1995) v súvislosti s využívaním mobilných aplikácií. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s používaním aplikácií. Pomer kupujúcich cez aplikácie. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s nakupovaním cez mobilné aplikácie alebo cez počítač.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251135 $1 010 $a 978-80-8075-837-0 $1 200 1 $a Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest $b elektronický zdroj $e zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika) $d <The> Impact of Industry 4.0 on Job Creation, 22. November 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovak Republic): Proceedings of Scientific Papers from the International Scientific Conference $f zostavovateľ: Marcel Kordoš $g recenzenti: Jaroslav Holomek, Adriana Grenčíková ... [et al.] $z eng $v S. 136-144 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2019 $1 215 $a online 258 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014064 $a Kordoš $b Marcel $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073549 $a Holomek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004427 $a Grenčíková $b Adriana $4 675 $1 710 12 $a Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Trenčianske Teplice, Slovenská republika $f 22.11.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002407 $a hypotézy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017703 $a Machová $b Renáta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0073568 $a Zsigmond $b Tibor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190220 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.