Počet záznamov: 1
Behaviorálna ekonómia v kontexte ľudského správania ako potenciálneho katalyzátora pre lepšie manažérske rozhodovania
SYS 0251403 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074031.5 035 $a 107325 $2 CREPC2 100 $a 20190227d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Behaviorálna ekonómia v kontexte ľudského správania ako potenciálneho katalyzátora pre lepšie manažérske rozhodovania $f Martin Horváth 330 $a Charakteristika behaviorálnej ekonomiky. Vznik behaviorálnej ekonomiky. Behaviorálna ekonómia 20. storočia. Predpoklad dokonalého racionálneho správania. Obmedzená racionalita alebo minimalistický posun smerom k behaviorizmu. Alternatívy založené na pravdepodobnosti zahŕňajúce riziko vs známy výsledok. Vplyvy iracionality na rozhodovanie. Cesta najmenšieho odporu – behaviorálne výhody a preferencie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251315 $1 010 $a 978-80-225-4554-9 $1 200 1 $a MERKÚR 2018 $b elektronický zdroj $e <The> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic) $f Compiled by: Paulína Krnáčová, Miroslava Čukanová $g Referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 111-120 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 198 s. [14,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2018 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 29.–30.11. 2018 541 1-
$a Behavioral Economics Science in the Context of Human Behavior as a Potential Catalyst of Better Managerial Decision Making 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické 700 -1
$3 eu_un_auth*0045456 $a Horváth $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190227 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1