Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca
SYS 0251417 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074031.7 035 $a 107335 $2 CREPC2 100 $a 20190227d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca $f Michal Markulják 330 $a Z pohľadu financovania športovcov sa javí ako nevyhnutné vytvoriť funkčný model rozvoja trhovej hodnoty športovca, ktorý dokáže skĺbiť naraz niekoľko faktorov: osobnostné, trhové, marketingové, právne, finančné. Charakteristika trhovej hodnoty. Marketingové nástroje v tvorbe trhovej hodnoty. Špecifiká trhovej hodnoty športovca. Nazeraním na športovca ako investičný artikel, kde na jednej strane sú pomenované konkrétne náklady na strane druhej potenciálne výnosy, sa dá vytvoriť udržateľný obchodný model podpory talentovaného športovca. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251315 $1 010 $a 978-80-225-4554-9 $1 200 1 $a MERKÚR 2018 $b elektronický zdroj $e <The> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic) $f Compiled by: Paulína Krnáčová, Miroslava Čukanová $g Referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 141-148 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 198 s. [14,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2018 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 29.–30.11. 2018 541 1-
$a Marketing Tools in the Process of Increasing the Market Value of the Athlete 610 1-
$9 eu_un_auth*0005834 $a hodnota trhová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*0026774 $a talenty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0022893 $a Markulják $b Michal $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190227 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1