Počet záznamov: 1
Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov
SYS 0251421 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074031.8 035 $a 107348 $2 CREPC2 100 $a 20190227d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov $f Monika Stanková 330 $a Charakteristika a význam pojmu Influencer marketing. Dopad Influencer marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov. Marketingový prieskum a jeho vyhodnotenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251315 $1 010 $a 978-80-225-4554-9 $1 200 1 $a MERKÚR 2018 $b elektronický zdroj $e <The> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic) $f Compiled by: Paulína Krnáčová, Miroslava Čukanová $g Referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 168-182 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 198 s. [14,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2018 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 29.–30.11. 2018 541 1-
$a Impact of Influencers on the Purchasing Behavior of a Specific Target Group of Consumers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 700 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190227 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1