Počet záznamov: 1
Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II.
SYS 0251533 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240417115138.4 010 $a 978-80-557-1452-3 100 $a 20190304d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. $e zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 $f editor: Zdenka Musová 205 $a 1. vydanie 210 $a Banská Bystrica $c BELIANUM $d 2018 215 $a 279 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006095 $a subjekt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*0070831 $a blogy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001931 $a efektívnosť podnikania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066906 $a Musová $b Zdenka $4 340 712 02
$3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190304 $g AACR2
Počet záznamov: 1