Počet záznamov: 1
Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA
SYS 0251657 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074033.4 035 $a 109720 $2 CREPC2 100 $a 20190307a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA $f Natália Goda 330 $a Vplyv predvolebnej prezidentskej kampane na verejnosť v USA sa rokmi menil. V dobe, kedy rádio a televízia neboli samozrejmosťou, kandidáti využívali na svoju kampaň iný druh prezentácie. Vplyvom televízie a neskôr aj internetu, sa celková podstata kampane menila. Stala sa najdôležitejším a rozhodujúcim obdobím pred voľbami. Charakteristika úlohy médií, internetu a sociálnych sietí v predvolebnej kampani. Vplyv médií na voličské preferencie a samotný výsledok volieb. Predvolebné kampane z doby pred internetom a počas internetu v Spojených štátoch amerických. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251653 $1 011 $a 1339-3502 $1 200 1 $a Almanach $b elektronický zdroj $e aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky $e vedecký časopis $v Roč. 13, č. 3 (2018), s. 13-21 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a <The> Influence of the Media during the Presidential Pre-election Campaign in the USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007011 $a voľby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 700 -1
$3 eu_un_auth*0072488 $a Goda $b Natália $p EUBFMVKDV $4 070 $9 100 $f 1995- $q I $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190307 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1