Počet záznamov: 1
Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy
SYS 0251840 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230808111528.2 035 $a 110663 $2 CREPC2 100 $a 20190312a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy $f Nora Grisáková, Lea Hicová 301 $a VEGA 1/0876/17 330 $a Vzájomné prepojenie a analýza správania sa dvoch strán trhu tovarov a služieb – výrobcov s cieľom maximalizácie zisku a spotrebiteľov s cieľom maximalizácie ich užitočnosti. Tieto dve strany trhu môžu byť prepojené prostredníctvom ceny tovarov a služieb a reakciou na ich zmenu. Pri zvyšujúcej cene tovarov spotrebitelia nakupujú menej, ale tržby firiem sa môžu zvyšovať aj znižovať. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251834 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 15, č. 3 (2018), s. 21-32 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Demand Sensitivity and Its Impact on Company Decisions 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005511 $a rozhodovanie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005509 $a rozhodovanie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003608 $a nápoje alkoholické 700 -1
$3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1978- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0063127 $a Hicová $b Lea $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190312 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1