Počet záznamov: 1  

Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike

  1. SYS0251853
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074035.6
    035
      
    $a 110675 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190313a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike $f Vladimír Hojdik
    301
      
    $a VEGA č. 1/0876/17
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251834 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Customer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190313 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.