Počet záznamov: 1
Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike
SYS 0251853 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074035.6 035 $a 110675 $2 CREPC2 100 $a 20190313a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike $f Vladimír Hojdik 301 $a VEGA č. 1/0876/17 330 $a Vymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251834 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Customer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190313 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1