Počet záznamov: 1
Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch
SYS 0252256 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074037.9 035 $a 112423 $2 CREPC2 100 $a 20190320d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch $f Milan Oreský 301 $a VEGA 1/0242/16 330 $a Teória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252161 $1 010 $a 978-80-225-4569-3 $1 200 1 $a Spotrebiteľ na finančnom trhu $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Ivan Hlavatý $g recenzenti: Vanda Lieskovská, Viera Čihovská $v S. 66-79 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 79 s. [4,12 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 541 1-
$a From Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190320 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1