Počet záznamov: 1  

Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch

  1. SYS0252256
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074037.9
    035
      
    $a 112423 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190320d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch $f Milan Oreský
    301
      
    $a VEGA 1/0242/16
    330
      
    $a Teória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252161 $1 010 $a 978-80-225-4569-3 $1 200 1 $a Spotrebiteľ na finančnom trhu $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Ivan Hlavatý $g recenzenti: Vanda Lieskovská, Viera Čihovská $v S. 66-79 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 79 s. [4,12 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675
    541
    1-
    $a From Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190320 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.