Počet záznamov: 1
MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy
SYS 0252790 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220715082658.1 100 $a 20190403a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy $f Vladimir D. Sekerin, Ludmila E. Gorlevskaya 330 $a Moderná fáza mediálnej a spotrebiteľskej transformácie. Nové technológie ako hnacia sila marketingových zmien. Zdôvodnenie vzniku koncepcie MarketingNet. MarketingNet ako kľúčový marketingový koncept v digitálnej ekonomike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252776 $1 011 $a 1805-3246 $1 200 1 $a Regionální rozvoj mezi teorií a praxí $b elektronický zdroj $v Č. 1 (2019), s. 1-9 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola regionálního rozvoje Praha $d 2019 541 1-
$a MarketingNet ako nový marketingový koncept v digitálnej ekonomike 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0073935 $a Sekerin $b Vladimir D. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073936 $a Gorlevskaya $b Ludmila E. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190403 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1