Počet záznamov: 1  

K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky

  1. SYS0252835
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190405105553.9
    035
      
    $a 116425 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190404d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky $f Eva Hanuláková
    301
      
    $a VEGA 1/0380/17
    330
      
    $a Relácia medzi súčasnou marketingovou koncepciou a cirkulárnou ekonomikou. Produkt z pohľadu cirkulárnej ekonomiky. Cirkulárny dizajn produktov. Značka a jej význam v cirkulárnej ekonomike. Cirkulárne podnikateľské modely ako nové marketingové príležitosti. Marketingové stratégie pre cirkulárnu ekonomiku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252739 $1 010 $a 978-80-225-4579-2 $1 200 1 $a Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17 $f zostavil: Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jozef Orgonáš $v S. 53-64 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 74 s. [3,7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190404 $g AACR2