Počet záznamov: 1
K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky
SYS 0252835 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802123424.7 035 $a 116425 $2 CREPC2 100 $a 20190404d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky $f Eva Hanuláková 301 $a VEGA 1/0380/17 330 $a Relácia medzi súčasnou marketingovou koncepciou a cirkulárnou ekonomikou. Produkt z pohľadu cirkulárnej ekonomiky. Cirkulárny dizajn produktov. Značka a jej význam v cirkulárnej ekonomike. Cirkulárne podnikateľské modely ako nové marketingové príležitosti. Marketingové stratégie pre cirkulárnu ekonomiku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252739 $1 010 $a 978-80-225-4579-2 $1 200 1 $a Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17 $f zostavil: Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jozef Orgonáš $v S. 53-64 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a 74 s. [3,7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190404 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1