Počet záznamov: 1
Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing
SYS 0252943 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220719115436.2 100 $a 20190408a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing $f Jolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė 330 $a Určenie najdôležitejších internetových marketingových elementov vo fázach nákupu spotrebiteľov cez internet použitím matematického stromu rozhodovania pre odlišné typy spotrebiteľov. Ako kritérium rozdelenia je použitá teória generácií. Metodológia výskumu zahŕňa štúdium literatúry, teóriu generácií aplikovanú na marketing a internet, deskriptívnu a komparatívnu analýzu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252754 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 22, č. 1 (2019), s. 206-221 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2019 541 1-
$a Modelovanie rozhodovacieho stromu preferencií e-spotrebiteľov pre nástroje internetovej marketingovej komunikácie počas prehľadávania 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0073570 $a Sabaitytė $b Jolanta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061403 $a Davidavičienė $b Vida $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061404 $a Raudeliūnienė $b Jurgita $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190408 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1