Počet záznamov: 1  

Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více

  1. SYS0253003
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190410105500.7
    100
      
    $a 20190410a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více $f Ondřej Roubal
    330
      
    $a Odstránenie vonkajších obmedzení v podobe nedostatku tovarov a takmer neexistujúce limity v rozmanitosti súčasnej ponuky tovarov a služieb. Empirické štúdie sledujúce klesajúcu mieru pocitu spokojnosti a rastúcu úroveň sklamania, rozčarovania a ľútosti u skupín spotrebiteľov. Ťažká situácia rozhodovania a voľby v prostredí rastúcej ponuky. Maximalisti a uspokojovači v procese nákupného rozhodovania. Maximalisti vystavení riziku sebaobviňovania z rozhodnutí a riziku veľkej miery individuálnej zodpovednosti. Istota najlepšej voľby sa mení v neistotu plnú pochybností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048832 $a Roubal $b Ondřej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190410 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.