Počet záznamov: 1
Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace
SYS 0253005 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190410112851.2 100 $a 20190410a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace $f Vladimír Řepka 330 $a Public Relations ako sociálnokomunikačná aktivita, prostredníctvom ktorej organizácia pôsobí na vnútornú a vonkajšiu verejnosť so zámerom vytvárať a udržiavať s ňou pozitívne vzťahy a tak dosiahnuť vzájomné porozumenie a dôveru. Korene PR v druhej polovici 18. storočia - rozvoj vydávania novín a sila tlače pri ovplyňovaní verejnej mienky. Spojenie slov Public - verejnosť a Relations - vzťahy po prvýkrát použité v americkom kongrese v r. 1807. Zakladateľ PR - Američan Ivy Lee. Public Relations podľa Kotlera. Firmy prostredníctvom PR bojujú o zákazníka, politici o voliča a organizácie o priazeň. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004417 $a politika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 700 -1
$3 eu_un_auth*0070282 $a Řepka $b Vladimír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190410 $g AACR2
Počet záznamov: 1