Počet záznamov: 1  

Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace

  1. SYS0253005
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190410112851.2
    100
      
    $a 20190410a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace $f Vladimír Řepka
    330
      
    $a Public Relations ako sociálnokomunikačná aktivita, prostredníctvom ktorej organizácia pôsobí na vnútornú a vonkajšiu verejnosť so zámerom vytvárať a udržiavať s ňou pozitívne vzťahy a tak dosiahnuť vzájomné porozumenie a dôveru. Korene PR v druhej polovici 18. storočia - rozvoj vydávania novín a sila tlače pri ovplyňovaní verejnej mienky. Spojenie slov Public - verejnosť a Relations - vzťahy po prvýkrát použité v americkom kongrese v r. 1807. Zakladateľ PR - Američan Ivy Lee. Public Relations podľa Kotlera. Firmy prostredníctvom PR bojujú o zákazníka, politici o voliča a organizácie o priazeň.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070282 $a Řepka $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190410 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.