Počet záznamov: 1  

Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky

  1. SYS0253481
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190510131808.8
    100
      
    $a 20190510a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky $f Ivana Watson
    330
      
    $a Vznik konfliktov. Schopnosť riešiť, riadiť a predchádzať hádkam, sporom a nedorozumeniam. Negatíva, ktoré spôsobujú firmám neriešené hádky na pracovisku. Skúsenosti a techniky, ktoré pomáhajú k riešeniu konfliktov. Konkrétne kroky, ako postupovať v konfliktných situáciach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253399 $1 011 $a 1212-690X $1 200 1 $a HR forum $e odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe $v Č. 4 (2019), s. 6-8 $1 210 $a Praha $c People management forum $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007284 $a vzťahy pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007273 $a vzťahy medziľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057596 $a mediátori
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035169 $a Watson $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190510 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.