Počet záznamov: 1  

The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis

  1. SYS0253850
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20191111104905.6
    035
      
    $a dbbecfa9-89ef-4afe-b2f4-28a700e81bd9
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis $e diplomová práca $f Monika Fehérová $g školiteľ: Tatiana Hrivíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 83 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029318 $a Fehérová $b Monika $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048665 $a Hrivíková $b Tatiana $f 1959- $p EUBFAJKIK $4 727 $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0035517 $a Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave $b Katedra interkultúrnej komunikácie $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.