Počet záznamov: 1
The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis
SYS 0253850 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20191111104905.6 035 $a dbbecfa9-89ef-4afe-b2f4-28a700e81bd9 100 $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis $e diplomová práca $f Monika Fehérová $g školiteľ: Tatiana Hrivíková 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 83 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0029318 $a Fehérová $b Monika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048665 $a Hrivíková $b Tatiana $f 1959- $p EUBFAJKIK $4 727 $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ 712 02
$3 eu_un_auth*0035517 $a Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave $b Katedra interkultúrnej komunikácie $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1