Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy pôsobiacej v potravinárskom odvetví

  1. SYS0253938
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704135142.8
    035
      
    $a 0cfe4e26-81c9-49a0-b1db-14cc4a0022cf
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová stratégia firmy pôsobiacej v potravinárskom odvetví $e diplomová práca $f Andrea Majerníková $g školiteľ: Mária Hasprová
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 61 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046409 $a Majerníková $b Andrea $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.